Callcenter

Callcenter

Callcenter services

Voor een scherpe prijs

Met de NXT Voice® Callcenter oplossing heb je de totale controle over de telecommunicatie in het bedrijf. Configureer en beheer je eigen callcenter en houdt statistieken en rapportages bij. Bekijk hieronder wat onze callcenter oplossing voor u kan bieden.

MyCallCenter

Configureer je callcenter

MyCallCenter is een web administratie interface dat de mogelijkheid geeft voor callcenter supervisors om de volledige callcenter aspecten te configureren.

ACD Supervisor Console

Real time statistieken en rapportages

De ACD Supervisor Console is een gebruiksvriendelijke webapp waarbij supervisors real time statistieken en rapportage activiteiten kunnen bekijken.

MyReports

Statistieken webapp voor toezichthouders en agenten

MyReports is een web gebaseerde rapportage en statistieken applicatie waarbij toezichthouders de agenten en wachtrij prestaties in real time te monitoren.

ACD Agent Console

Totale controle over telecommunicatie

De console die niet alleen totale controle over telefooncommunicatie bied maar ook een aantal features biedt met als doel om het werk van de agent te faciliteren.

MyRecordings

Beheer van oproepen

MyRecordings is een makkelijk te gebruiken web gebaseerde interface waarbij de
weergave van de opgenomen oproepen worden toegekend aan gebruikers.